Rabu, 08 Juli 2020

Was It Love? Season 1

Was It Love? Season 1
( English Subb )
 To watch and download Was It Love? Season 1 Episode 1 Full HD 1080p click here please☛

Was It Love

We Were in Love-tp11.jpg

User Rating

Current user rating: 92 (48 votes)
You didn't vote on this yet.
 92%

Profile

  • Drama: Was It Love (English title) / We, Were in Love (literal title)
  • Revised romanization: Woori, Saranghaeteulkka
  • Hangul: 우리, 사랑했을까
  • Director: Kim Do-Hyung
  • Writer: Lee Seung-Jin
  • Network: JTBC
  • Episodes:
  • Release Date: July 8, 2020 --
  • Runtime: Wed. & Thu. 21:30
  • Language: Korean
  • Country: South Korea

Plot Synopsis by AsianWiki Staff ©

No Ae-Jung (Song Ji-Hyo) is a single mother and works as a producer for a movie company. She has not had a boyfriend in the past 14 years, but 4 men appear in front of her. Oh Dae-O (Son Ho-Jun) is a mysterious best-selling novel writer. Ryu Jin (Song Jong-Ho) is a popular actor. Koo Pa-Do (Kim Min-Jun) was once a gangster, but he is now the CEO of Nine Capital financial company. Oh Yeon-Woo (Koo Ja-Sung) is a PE teacher at a school.

Notes

  1. "We, Were in Love" takes over JTBC's Wed. & Thu. 21:30 time slot previously occupied by "Mystic Pop-up Bar.”
  2. Early working title was "Begin Again."

Cast

Was It Love-Song Ji-Hyo .jpgWas It Love-Son Ho-Jun.jpgWas It Love-Song Jong-Ho.jpgWas It Love-Koo Ja-Sung.jpgWas It Love-Kim Min-Jun.jpg
Song Ji-HyoSon Ho-JunSong Jong-HoKoo Ja-SungKim Min-Jun
No Ae-JungOh Dae-ORyu JinOh Yeon-WooKoo Pa-Do
Was It Love-Kim Da-Som.jpg
Kim Da-Som
Joo A-Rin

No Ae-Jung's Group

Kim Mi-KyungUm Chae-YoungKim Young-Ah
Kim Mi-KyungUm Chae-YoungKim Young-Ah
Choi Hyang-JaNo Ha-NuiKang-Sook-Hee

Thumb Films

Baek Soo-HeeKim Byung-Choon
Baek Soo-HeeKim Byung-Choon
Choi Hye-JinCEO Wang

Cheonmyeong Entertainment

Was It Love-Jin Hee-Kyung.jpgWas It Love-Oh Hee-Joon.jpg
Jin Hee-KyungOh Hee-Joon
Joo Bo-HyeDo Kwang-Soo

Nine Capital

Yoon Sung-WooLee Kyo-Yeob
Yoon Sung-WooLee Kyo-Yeob
Goo Dong-ChanDirector Kim

Ssong Entertainment

Was It Love-Lee Hwa-Ryong.jpgWas It Love-Seo Jung-Yeon.jpg
Lee Hwa-RyongSeo Jung-Yeon
Myung Kwae-NamJenifer Song

Trailers

 
 
 
 
 
 
  • 00:33Trailerep.2
  • 00:49Trailerep.1

Tidak ada komentar:

Posting Komentar